Понеділок, 28.09.2020, 05:01
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
1. Отлично
2. Хорошо
3. Ужасно
4. Неплохо
5. Плохо
Всього відповідей: 69
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради батькам


Поради батькам
          Яка б у вас відповідальна, складна, творча праця не була на роботі, знайте, що вдома на вас чекає така ж відповідальна, така ж складна, така ж тонка робота - виховання власної дитини
          Скрізь вас можна замінити іншими працівниками - від сторожа до президента. Справжнього батька ніхто не замінить. І якщо перед вами стоїть вибір: йти завершувати роботу, за яку (це вам точно відомо) вас представлять до нагороди, чи йти до школи на заняття позакласного батьківського всеобучу, - ідіть тільки до школи (так чинять справжні батьки). І там, на занятті, ви дізнаєтесь, чи знаєте ви своїх дітей, які навчаються вже у 5-6-7-8-му класі. Для дітей цього періоду властиві свої особливості психічного розвитку. Вони переходять від дитинства до початку зрілості, а тому:
  • змінюються інтереси дитини (у 1-4-х класах був інтерес до навчання, а став домінуючим інтерес до себе, ось причина зниження успішності у 5-8-му класах);
  • змінюється характер відносин з дорослими (батьки, учителі), якщо в 1-4-х класах на першому місці був учитель, на другому - батьки, на третьому - дорослі, на четвертому - однолітками, то у 5-8-х класах усе помінялось місцями: на першому - однолітки, на другому - дорослі, на третьому - батьки, на четвертому - вчителі;
  • свідомо зростає самостійність дитини;
  • кожний ставиться до себе як до члена колективу;
  • більш різноманітними стають стосунки з однолітками, дорослими;
  • зростає бажання виділитись чимось у колективі класу, будь-яким способом зайняти комфортне місце в ньому;
  • наявне велике прагнення мати вірного друга, якому можна все відкрити;
  • учитель сприймається тепер через громадську думку класу;
  • перед дитиною постає запитання: «А хто ж я?»;
  • перехід від оцінки дорослих до самооцінки;
  • іде порівняння свого «я» з ровесниками;
  • поведінка регулюється самооцінкою, а самооцінка формується в ході спілкування з ровесниками (ось чому поведінка немотивована);
  • велика вразливість до критики на свою адресу й ціла низка немотивованих учинків (93 % самогубств саме в цьому періоді життя дитини);
  • зростає потяг до інтимно-групового спілкування з ровесниками (за типом тимурівських загонів);
  • зростає агресивність, жорстокість, підвищується тривожність, виникає замкнутість;
  • підвищується почуття дорослості (хочуть, щоб до них ставились як до дорослих, а не дітей);
  • зростає інтерес до протилежної статі;
  • більше приділяється уваги зовнішньому вигляду;
  • зростають нездоровий інтерес і потяг до тютюнокуріння, уживання алкоголю й наркотиків, цікавляться проблемами сексу;
  • виникає диспропорція між потребами та можливостями, потреби йдуть попереду;
  • зростає намагання позбутись опіки дорослих (учителів, батьків);
  • ще не розвинений імунітет до поганого.
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz