Понеділок, 28.09.2020, 02:18
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
1. Отлично
2. Хорошо
3. Ужасно
4. Неплохо
5. Плохо
Всього відповідей: 69
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Положення про Школу молодого вчителя

ПОЛОЖЕННЯ

про «Школу молодого вчителя»

 

     Школа молодого вчителя призначена для вчителів, які вперше прийшли працювати в школу або мають стаж роботи в школі до 3-х років, і покликана полегшити психологічну та професійну адаптацію вчителів. Склад школи створюється на початку навчального року з проведенням занять раз на місяць.

     Завдання Школи:

1.      Поглиблювати психолого-педагогічні та методичні знання вчителів через залучення до науково-практичних семінарів, професійних тренінгів, організації самоосвіти.

2.      Відпрацьовувати прийоми педагогічної техніки, допомогти розробити власну методику педагогічної діяльності.

3.      Надавати індивідуально-консультативну допомогу.

     Алгоритм роботи з молодими вчителями:

1.     Співбесіда під час прийому на роботу.

2.     Ознайомлення з нормативними документами СШФК, матеріально-дидактичною базою, адміністративними вимогами, традиціями.

3.     Закріплення наставника.

     Завдання ШМВ:

·        Засвоєння молодими вчителями практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи;

·        розвиток уміння застосовувати теоретичні знання, здобуті під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності;

·        ознайомлення з особливостями роботи зі шкільною документацією;

·        вивчення молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду;

·        ознайомлення з сучасними нетрадиційними методами та прийомами навчання, формами організації навчальної діяльності дітей на уроці, новими педагогічними технологіями;

·        ознайомлення з сучасними засобами навчання, засвоєння методики їх використання; ознайомлення з психолого-педагогічними особливостями роботи зі здібними та обдарованими учнями, зокрема, враховуючи специфіку школи.

 

Модульна програма Школи молодого вчителя

№ з/п

Тема модуля

Зміст модуля

Форми і методи

Відповідальні,

терміни проведення

1

Загальні засади організації навчання в школі

1. Нормативно-правова база: закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про навчально-виховний заклад системи освіти, Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи тощо.

2. Статут школи, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки в навчальному закладі

Бесіда, інструктаж

Адміністрація школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

серпень

2

 Організація навчально-виховного процесу з предмета

1. Структура навчальної програми з предмета.

2. Календарно-тематичне планування.

3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

4. Ведення шкільної документації з предмета

Практичне заняття

Керівник ШМВ, адміністрація школи

 

 

 

 

вересень

3

Процес навчання

1. Структура процесу навчання.

2. Компоненти навчання.

3. Принципи та правила навчання.

4. Функції навчання.

5. Етапи навчального процесу.

6. Рушійні сили навчання

Теоретичний семінар

Керівник ШМВ

 

 

 

 

 

 

листопад

4

Пізнавальна діяльність школярів

1. Психологічні особливості пізнавальної діяльності школярів.

2. Способи розвитку пізнавального інтересу учнів.

3. Мотиви навчання

Семінар-тренінг

Психолог,

керівник ШМВ

 

 

 

січень

5

 Методи навчання

1. Суть і функції методів навчання.

2. Класифікація методів навчання.

3. Вербальні методи навчання.

4. Наочні методи навчання.

5. Практичні методи навчання.

6. Логічні методи навчання.

7. Методи контролю знань учнів.

8. Ігрові методи навчання.

9. Методи самоврядування навчально-виховним процесом

Семінар-практикум

Керівник ШМВ, вчителі-наставники, вчителі-методисти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

березень

6

Форми навчання учнів

1. Урок – головна форма організації НВП.

2. Функції уроку. Мета уроку.

3. Типи уроків.

4. Вимоги до сучасного уроку.

5. Конструювання уроку за метою, дидактичним завданням та змістом навчального матеріалу.

6. Вибір методів навчання.

7. Відкритий урок: особливості підготовки та проведення.

8. Аналіз і самоаналіз уроку.

9. Інші форми проведення уроку: екскурсії, семінари, факультативи тощо.

10. Нетрадиційні форми навчальних занять

Теоретичний семінар.

Практичне заняття.

Відкриті уроки молодих учителів та їх обговорення.

Семінар-практикум

Керівник ШМВ, вчителі-наставники, вчителі-методисти, адміністрація школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

квітень

7

Виховання учнів у школі

1. Суть і зміст процесу навчання.

2. Форми та види виховних заходів.

3. Методи виховання учнів.

4. Національний характер виховання

Проблемний семінар

ЗД з ВР, педагог-організатор

 

 

 

травень

Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz